نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
از نقل و انتقالات چه خبر ؟

از نقل و انتقالات چه خبر ؟

روزهای نقل و انتقالات زمستانی سپری می شود و مدیران یوونتوس در اندیشه ی جذب بازیکنان جدید خود هستند و هواداران نیز در انتظار خرید یک ستاره ی بزرگ.

بر اساس آخرین اخبار، دو باشگاه یوونتوس ایتالیا و بایرن مونیخ آلمان برای جذب دارمیان بازیکن ارزشمند باشگاه منچستر یونایند انگلیس وارد رقابت شده اند.

گواردیولا سرمربی صاحب نام فوتبال، روز گذشته خواستار حضور پل پوگبا ستاره ی فرانسوی تیم یوونتوس در تیم فوتبال منچستر سیتی شد. البته وی نام هایی دیگر نظیر مسی، پیکه و الابا را نیز درخواست کرده است.

گفته می شود انگلیسی ها با رقمی در حدود 120 میلیون یورو، خواهان جذب این بازیکن هستند.

یوونتوس به دنبال استعداد 17 ساله ی برزیلی ماتو گروسو است که در تیم Rogerio بازی می کند. وی در پست هافبک چپ بازی می کند. این بازیکن در مسابقات جام جهانی زیر 20 سال درخشش خوبی داشته و توانست نظرها را به خود جلب کند.

اسکای کزارش داد، یوونتوس سعی می کند با همکاری ساسولو، سنسی را به خمت بگیرد. پالرمو پیشنهادی 4 میلیونی ارائه داده اما مبلغ درخواستی چزنا 8 تا 6 میلیون یورو می باشد. یووه جلسه ای برای این موضوع با مسئولان ساسولو برگزار کرد. زامپرینی به سنسی 48 ساعت فرصت فکر کردن داده اما او نمی خواهد عجله کند.

طبق گزارشات قبلی قیمت جیوانی دی سلسو 6 میلیون یورو بود اما امروز اسکای مدعی شد، باشگاه روزاریو سنترال خواهان مبلغی بین 9 تا 10 میلیون است به همین دلیل ساسولو از یوونتوس خواسته که مشابه مورد ورسالیو برای خرید ان با هم همکاری کنند.

در روزهای گذشته، اخبار زیادی در مورد علاقه ی تیم یوونتوس به فلینی بازیکن ارزشمند باشگاه منچستر به گوش رسید اما منابع انگلیسی مدعی شدند که یووه تا این لحظه هیچ پیشنهادی برای وی ارائه نکرده است.

باشگاه یوونتوس به صورت رسمی اعلام کرد که سیمونه زازا فروشی نیست و وی در ادامه ی فصل نیز با تیم تورینی ادامه خواهد داد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: